Aktuality
Ve středu 4. prosince v naší škole vypukl každoročně pořádaný den pod zkratkou DOD. Možná si říkáte, co ta zkratka vlastně znamená. Nuže, DOD je „pracovní“ označení dne otevřených dveří! A co se vlastně dělo?
Stejně jako v předchozích letech byl dopoledne umožněn v průběhu prvních 4 vyučovacích hodin vstup do výuky. Rodiče a prarodiče našich žáků tak mohli vidět svoje děti „v akci“ a rodiče budoucích prvňáčků měli možnost seznámit se s běžným každodenním režimem v naší škole.
Odpoledne byl pro návštěvníky od 15 do 18 hodin připraven velice různorodý program – vánoční dílny i vystoupení žáků všech možných věkových kategorií, prezentace všech vyučovacích předmětů – zkrátka pro každého něco.
Mohli jste si např. vyrobit vánoční ozdobu z pedigu, vánoční lampičku nebo řetěz či dokonce anglické „crackers“, zahrát si hry v němčině, vyslechnout si nejrůznější prezentace žákovských prací a projektů, zhlédnout fyzikální i chemické pokusy, vyzkoušet si aktivity s tabletem i interaktivní tabulí. V prostoru školní kuchyňky jste si mohli dát čaj a voňavé vánoční cukroví a pročíst si některý z výtisků školního časopisu. Ve vestibulu školy jste si hned třikrát mohli poslechnout koledy v podání sboru žáků 1. stupně. Své vystoupení měli také čertíci ze 4.B.
Z anglických vystoupení na návštěvníky čekala módní přehlídka 4.A, básničky a písničky v podání 2.A, historie Beatles třídy 8.B, Svět zázraků 9.A, Discopříběh 8.A a příběh o stroji času 8.B. V němčině žáci 7.C ztvárnili příběh o rodině Simpsonových. Francouzské jazykové skupiny si pro nás letos připravily příběh Asterix, Obelix a mise Kleopatra (9.B) a sérii cizojazyčných písní s neotřelým tanečním doprovodem) s názvem „Já s písničkou jdu jako ptáček“ (7.A).
Také jste měli možnost se zúčastnit komentované prohlídky nových prostor družiny v naší budově v Ruské ulici.
Celý program byl zakončený vánočními písněmi v podání sboru 2. stupně s následným rozsvícením školního vánočního stromku.
Fotografiemi z celého programu se můžete pokochat na následujících webových stránkách: