Aktuality
Víte, co je Ranní truet? Ne? Tak žáci 9.B ano. A také ví, co je cílová skupina, logo, slogan, marketing... Zkrátka trochu jsme se podívali reklamě a médiím na zoubek.
Nejprve si deváťáci o tom všem povídali při hodině českého jazyka a pak si pozvali odborníky - své bývalé spolužáky Dominika Klímu a Petra Kollarčíka - současné studenty Soukromé střední uměleckoprůmyslové školy Zámeček v Plzni. Kluci nás zasvětili do některých tajů a triků reklamy, přinesli ukázat zakázky, na kterých pracují, a všichni společně jsme pak vytvářeli reklamní kampaň na vybraný produkt. A protože to bylo zábavné, tvoří teď deváťáci samostatně ve skupinách svou vlastní kampaň na produkt, který si vybrali.
No a kdyby ji snad nikdo nechtěl koupit, nevadí, protože cílem bylo reklamě a médiím porozumět a nedat se jimi jen tak lehce zmanipulovat. :)
Kromě toho, že jsme získali nové znalosti, jsme se všichni bavili, a tak Petr s Dominikem slíbili, že zase za rok ve stejnou dobu...
Autor: B. Machová
Foto: J. Blechová, 9.B