Aktuality
Víme, že s námi média manipulují. Ale víme opravdu, jak moc si s námi hrají? Co vše si pro nás reklama přichystala, pokud jsme její cílovou skupinou?
Tohle si vyzkoušela 9.B v projektu věnovanému této tématice. Jeho završením byl pak 5. 10. 2012 tříhodinový workshop věnovaný vytváření reklamní kampaně se vším všudy, tedy s marketingovým plánem, reklamním plakátem, správným navolením barev, rozložením obrázků a textu.
Tento projekt se konal pro žáky 9. ročníku již třetím rokem a osobou nejpovolanější zde opět byl náš bývalý žák, současný student 2. ročníku Ústavu umění a designu Západočeské univerzity v Plzni, Petr Kollarčík. Navíc poradil i zájemcům o studium na uměleckých středních školách s připravou na přijímací zkoušky.
O tom, že Petr opravdu ví, o čem mluví, svědčí i fakt, že je zároveň zaměstnán u reklamní společnosti Embriocg, a také zájem našich deváťáků. Tři hodiny se jim zdály málo... :)
Děkujeme, Petře, tak zase za rok!