Aktuality
22. června 2011 proběhl v 21. ZŠ zajímavý seminář. Je to vlastně pokračování loňského setkání našich bývalých žáků Petra Kollarčíka a Dominika Klímy, dnes úspěšných absolventů plzeňské výtvarné školy, s žáky 9. tříd. Loňský seminář měl velký úspěch, proto jsme ho zopakovali i s letošními "deváťáky".
Letos nás navštívil Petr Kollarčík sám a letošní žáci 9.B se nestačili divit, když slyšeli o tricích ze zákulisí reklamy, třeba jak z nevábného produktu udělat v reklamě výrobek, po kterém zatouží srdce každého konzumenta, jak dodat autu dostatečný lesk, jak z nevábné plněné housky vytvořit iluzi kulinářského zázraku, jaké psychologické triky použít na zákazníka, jaké jsou grafické možnosti reklamy a další a další věci. Prohlédli si i některé Petrovy práce.
A pak už to jelo, vytvoření několika pracovních skupin, stanovení cílové skupiny pro zvolený produkt, průběžné konzultace týmů s Petrem a nakonec vytvoření finálních reklamních produktů, jejich prezentace a na závěr Petrovo zhodnocení, pochvala, rady a připomínky.
Dost nás to bavilo a Petr, čerstvě přijatý student vysoké školy slíbil, že příští rok přijde zase!
Takže zase jsme možná trošku odolnější proti paní reklamě a pokud přesto podlehneme, pak s vědomím, že s námi nehraje úplně čistou hru. A to je důležité!